Mortal angel

Temat: procenty, wzrosty i spadki ..
policz kalkulatorem na expanderze tam wszystkie raty są takie, ale jedna to 933,53 biorą pod uwagę zaokrąglenia i sądzę, że to jest poprawnie kalkulatory do liczenia wynagrodzeń też u nich uwgzlędniają...
Źródło: topranking.pl/1242/89,procenty,wzrosty,i,spadki.php



Temat: procenty, wzrosty i spadki ..
... poprawnie kalkulatory do liczenia wynagrodzeń też u nich uwgzlędniają odpowiednio zaokrąglenia .... natomiast w pkobp wszystkie raty były właśnie takie, a jedna, ostatnia o 3 zł większa :) obliczający wyjaśnił, że...
Źródło: topranking.pl/1242/89,procenty,wzrosty,i,spadki.php


Temat: Ile to bedzie na reke ?
... firmie ? Moze mi to ktos na szybko przeliczyc ? Fantom Podaję instrukcję liczenia kwoty netto: Otwieram www.google.pl (lub podobną wyszukiwarkę zwaną z polska serczendżinem), wpisuję w okienko - kalkulator wynagrodzeń,...
Źródło: topranking.pl/1246/ile,to,bedzie,na,reke.php


Temat: Szukasz pracy - może Hiszpania?
Michal Kleczek pisze: Krzysztof Wolny wrote: | * Michal Kleczek wrote, On 2008-05-07 01:18: | Wyliczenie ile ma byc w umowie, zeby kwota netto odpowiadala przyszlemu | pracownikowi? Nie wydaje mi ... czegos takiego w umowie o prace jak "kwota netto". Jest po prostu kwota wynagrodzenia, z ktorej pracodawca potraca skladki i zaliczke na podatek dochodowy. Taki byt jak "kwota netto" istnieje tylko w zyczeniach pracownika :-). Do um. o pracę można wpisać wynagrodzenie za każdy miesiąc inne. Na stronie http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/plac/ mozna policzyc ile powinno wynosic wynagrodzenie brutto w danym miesiacu przy niezmiennym netto....
Źródło: topranking.pl/1294/szukasz,pracy,moze,hiszpania.php


Temat: Szukasz pracy - może Hiszpania?
Piotr S. pisze: Do um. o pracę można wpisać wynagrodzenie za każdy miesiąc inne. Na stronie http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/plac/ mozna policzyc ile powinno wynosic wynagrodzenie brutto w danym miesiacu przy niezmiennym netto. Nawet ... programisty moze to oznaczac ze przy zastosowaniu 50% k. uzyskania przychodu pracodawca ustanowi wynagrodzenie brutto nizsze anizeli w przypadku standardowych kosztów uzyskania przychodu. Skladki na ZUS liczy sie od kwoty brutto a nie netto wiec pracownik na wlasne zyczenie moze miec nizsza emeryture. Jak ktos chce sie dowiedziec o ile mniejsza to niech skorzysta z kalkulatora.
Źródło: topranking.pl/1294/szukasz,pracy,moze,hiszpania.php


Temat: Szukasz pracy - może Hiszpania?
Piotr S. wrote: Piotr S. pisze: | Do um. o pracę można wpisać wynagrodzenie za każdy miesiąc inne. Na | stronie http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/plac/ mozna policzyc ile | powinno wynosic wynagrodzenie brutto w ... oczekiwanego wynagr. w kwocie netto poniewaz np. dla programisty moze to oznaczac ze przy zastosowaniu 50% k. uzyskania przychodu pracodawca ustanowi wynagrodzenie brutto nizsze anizeli w przypadku standardowych kosztów uzyskania przychodu. Skladki na ZUS liczy sie od kwoty brutto a nie netto wiec pracownik na wlasne zyczenie moze miec nizsza emeryture. Jak ktos chce sie dowiedziec o ile mniejsza to niech skorzysta z kalkulatora. A ja dokladnie polemizuje z pogladem tutaj wyrazonym przez niektorych, ze najwygodniej/najlepiej jest pracodawcy rzucic "kwote netto" i wymagac comiesiecznego przelewu w tej wysokosci nie przejmujac sie niczym innym....
Źródło: topranking.pl/1294/szukasz,pracy,moze,hiszpania.php


Temat: Oferta pracy - 1000 pln brutto - ILE NA RĘKĘ ?
"diodka" <dio@e-ar.pl wrote in message a teraz ciekawostka ;)) sprawdzilam w podanych linkach do kalkulatorow ;) oto wyniki dla 1000 zl :)) NETTO PODATEK UBEZP.ZDR    ZUS pracow 719.57    28,3            65,03                187,1        -----wg http://panorama.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzen.php 721,60    26,26          65,04                187,10      -----wg http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/ wiec pomijajac fakt ze nie jest to pl.rec.podatki :) to moze ktos wie skad sie wziela ta roznica na podatku i zdrowiu?:) 2 zlote to w koncu dosc duza roznica ;))) bankier źle liczy :) zaliczkę na podatek oraz podstawy odpowiednio się zaokrągla, a oni najwyraźniej o tym zapomnieli poza tym mam wrażenie, że...
Źródło: topranking.pl/1854/oferta,pracy,1000,pln,brutto,ile,na,reke.php


Temat: BIZNESMENI ŁŻĄ JAK PSY...
Gość portalu: oleg napisał(a): > <a href="http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html"target="_blank">www2.gazeta.p > l/praca/0,22610.html</a> > Jest ci tam kalkulator wynagrodzeń i każdy może sobie wyliczyć ile naprawdę > zarabia. ********************************************* natomiast liczy tylko MOJE pieniądze, które...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,3749694,3749694,BIZNESMENI_LZA_JAK_PSY_.html


Temat: Nie dostałem PIT-11 od pracodawcy za 2004r.
Chciałbym tak zrobić, jak piszesz, tj. zrobić własne, przybliżone wyliczenie (PIT-a nadal nie mam), sęk w tym, że nie mam żadnych pasków z wypłat, tylko na wyciągu z konta mam podaną kwotę NETTO mojej wypłaty. Żadnych ZUSów, składek emerytalnych, chorobowych, itp. - nie znam ich wysokości i nie wiem nawet, czy zostały przez pracodawcę pobrane. Zamierzam skorzystać z tzw. kalkulatora wynagrodzeń, który...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24,22278930,22278930,Nie_dostalem_PIT_11_od_pracodawcy_za_2004r_.html


Temat: Jak policzyc podatek
kieszeni zostanie ?? Plizz pomozcie - idelalnie jakbyscie podeslali jakis link do PROSTEGO (tych popieprzonych to juz mase znalazlem) kalkulatora podatkow (takiego jak na przyklad tu: www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy/), ktory mi powie, ze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,436,58781026,58781026,Jak_policzyc_podatek.html


Temat: kalkulator brutto->netto 2009
na tamtym kiedyś sprawdzałam i były błędy w obliczeniach. na tym liczy poprawnie pensję brutto netto na 2009 rok: kalkulatory.wieszjak.pl/3,kalkulator-wynagrodzenia-brutto-netto-2009.htm pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,84929462,84929462,kalkulator_brutto_62_netto_2009.html


Temat: ile wynosi ZUS - praca na 1/4 etatu
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Jedno dla mnie jest tylko niejasne: wyliczyłem w kalkulatorze płac - jeśli zarabiałbym pracując na 1/4 etatu 1126 złotych- czyli na rękę otrzymał około 850 zł - ZUS wynosiłby 155 zł, składka zdrowotna 87 i podatek 39 zł. Zakładając że zarobię mniej niż minimalne wynagrodzenie - tylko 550 zł brutto - to czy do ZUS dopłacam do "brakującej" kwoty, czy wyliczenie jest zupełnie inne (przy zalożeniu że pracuję w jednoosobowej firmie). Proszę wybaczyć mój brak wiedzy w tej dziedzinie, wcześniej pracowałem jako nauczyciel i muszę dopiero wdrożyć się w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,77311983,77311983,ile_wynosi_ZUS_praca_na_1_4_etatu.html


Temat: Obliczenie pensji netto
... kalkulatory, a ja potrzebuję sam sobie to obliczyć. Naucz się korzystać z Google!! Tu masz stawki, procenty i to co cię interesuje: www.infor.pl/kalkulatory/skladki_zus.html www.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzenia.html i możesz sobie liczyc "na piechotę"
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,79132796,79132796,Obliczenie_pensji_netto.html


Temat: ekwiwalent za urlop
... jak wyżej. Składki, podatki - liczy sie identycznie jak w przypadku płacy zasadniczej. Wrzuć sobie kwotę brutto w jakiś kalkulator płacowy. Dodam jeszcze, że ekwiwalent ma zostać wypłacony bezwzględnie w ostatnim...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,75662695,75662695,ekwiwalent_za_urlop.html


Temat: OSTRZEGAM przed firmą WUBIL.
... nagrywane, a pracownik rozliczany z treści rozmów tak służbowych jak prywatnych. Charakterystyczne jest niezapowiedziane zwalnianie z pracy pod jakimś wymyślonym zarzutem tuż przed wypłatą wynagrodzenia i oczywiście bez szans na pieniądze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,25943741,25943741,OSTRZEGAM_przed_firma_WUBIL_.html


Temat: cap gemini Krakow
Google.com A dla leniwych: www.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzenia.html iść do księgowości i nie wiedzieć jak się liczy pensje ... porażka :/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,34487072,34487072,cap_gemini_Krakow.html


Temat: zrzut z FŁ, AD 18012005; 0:15
... o. Rydzyka w prokuraturze • Szukam prawnika znajacego sie na prawie autorskim • wyliczenie wynagrodzenia za pomoca kalkulatora ? • ŻYDZI.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10322,19563690,19563690,zrzut_z_FL_AD_18012005_0_15.html


Temat: Różnica pomiędzy wynagrodzeniem netto a brutto.
Różnica pomiędzy wynagrodzeniem netto a brutto. Witam, czy ktoś może wie, ile procentowo odpada od wynagrodzenia brutto? Czyli ile zostaje "na rękę". Od miłego "forumowicza" mam link do strony, która to liczy, ale czy można na tych wyliczeniach polegać? Bo jakoś stosunkowo mało mi odpadło. Zdecydowanie mniej niż odpada w Polsce. Dla zainteresowanych podaję link: www.finance.cz/dane-a-mzda/financni-kalkulacky/mzdovy-kalkulator/
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,12607,105895841,105895841,Roznica_pomiedzy_wynagrodzeniem_netto_a_brutto_.html


Temat: Co mówić na rozmowie?
Przelicznik brutto-netto znajdziesz na stronie Gazety - (gazeta.pl - Praca - Kalkulator wynagrodzeń). Żebyś nie musiał tego liczyć na komputerze potencjalnego przyszłego szefa w czasie rozmowy kwalifikacyjnej...Jako ja uczyniłam. (I mimo...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,46562,105659455,105659455,Co_mowic_na_rozmowie_.html


Temat: tani kredyt na zakup domu
kalkulatora kredytowego zamieszczonego na stronie internetowej, pozwala on przeprowadzić wyliczenie oprocentowania (symulacja rat i oprocentowania) oraz zbadać zdolność finansową. Załączam link: www.dombank.com.pl/dombank/index.jsp?place=Menu07&news_cat_id=31&layout=calc Z poważaniem, Paweł Usielski
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49,45930801,45930801,tani_kredyt_na_zakup_domu.html


Temat: umowa z nianią
Tutaj znajdziesz kalkulatory wynagrodzen, rowniez dla umow zlecenie: www.infor.pl/dane/?tresc=kalkulatory Dadza Ci orientacje, z jakimi kosztami, przy jakiej umowie trzeba sie liczyc. Na stronie ZUSu znajdziesz informacje o wysokosci skladek na ubezpieczenia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,584,31589284,31589284,umowa_z_niania.html


Temat: Najniższa krajowa na rękę...??
849 brutto czyli 615,76 netto. www.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzenia.html możesz liczyć do bólu pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,43910451,43910451,Najnizsza_krajowa_na_reke_.html


Temat: wyliczenie wynagrodzenia za pomoca kalkulatora ?
Nie sądzę aby znalazł się internecie taki kalkulator. To dośc skomplikowane wyliczenie ze względu na skomplikowanie kiedy w jakich przydpadkach jakie składniki wynagrodzenia są wliczane lub nie do podstawy wyliczenia zasiłku....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,63,37106703,37106703,wyliczenie_wynagrodzenia_za_pomoca_kalkulatora_.html


Temat: Głuchy,ślepy czy nieczuły ?
nie jestem zwolennikiem 'byle jak byle wynik sie zgadzal' 2. inny program twoj kosztuje 75zl ten inny ktory polecalem chyba ponad 150, i ten inny nie liczy 'rzeczywistego kosztu', ale nominalny; poza tym liczy podatki, skladki zus, lokaty, przelicza waluty,wynagrodzenia, drukuje przelewy i 3 wzory deklaracji podatkowych, sprawdza poprawnosc nip pesel i regon, ma baze wszystkich urzedow skarbowych i ... pewnie cos ... niezwykle pozyteczna informacja -do porownania ktory kredyt jest tanszy, odpowie jasio i jasio ma racje, tylko aby wybrac kredyt nie trzeba znac jego 'rzeczywistego kosztu' wystaczy aby kalkulator uwzglednial w obliczeniach...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,54,482705,482705,Gluchy_slepy_czy_nieczuly_.html


Temat: *&%$% podatki
linka, może tam jeszcze czegoś brakuje, nie wiem...] Od tej strony nieco ciężko mi liczyć. _prawdopodobnie_ tak. EwaP HF FH
Źródło: topranking.pl/1745/podatki.php


Temat: Polisa posagowa PZU - walczyc?
Trzeci kwartał roku 2000 to  1.905,76 zł (choć zdaje się opublikowano już nowsze dane). Świadczenie przyrzeczone w roku 1983 stanowiło ok. 10,36 ówczesnego przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia. Kwota przeciętnego wynagrodzenia w 2000...
Źródło: topranking.pl/1857/polisa,posagowa,pzu,walczyc.php


Temat: Zamiana mieszkania a koszty
... i teraz maksymalna to sześciokrotność przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w poprzednim roku, ogłaszanego dla celów emerytalnych w Dzienniku Urzędowym RP "Monitor Polski" przez Prezesa Głównego Urzędu Statycznego, stosowanego poczynając...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,20574305,20574305,Zamiana_mieszkania_a_koszty.html


Temat: Urlop macierzyński??? Urlop wychowawczy???
www.ubezpieczeniaspoleczne.pl/kalkulatory/Urlop_macierzynski.htm "Urlop macierzyński dla mamy pierwszego dziecka trwa 16 tygodni, z czego dwa tygodnie może Pani, (ale nie musi wykorzystać) przed przyjściem dziecka na świat. Wymiar urlopu wychowawczego wynosi 3 lata, ... urlopu macierzyńskiego wypłacany jest Pani zasiłek macierzyński. W przybliżeniu otrzyma Pani 100% swojego wynagrodzenia z ostatnich 6 miesięcy przed przyjściem dziecka na świat. Natomiast w czasie urlopu wychowawczego może Pani ubiegać się o dodatek z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego. " za: www.rodzicpoludzku.pl/zapytaj/index.html#prawne "W jaki sposób liczy się tygodnie przysługującego mi urlopu macierzyńskiego? Czy po urlopie macierzyński ... sposób liczenia terminów określonych w art. 112 Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania do okresów, od których zależy nabycie uprawnień pracowniczych - np. określonych w art. 153 czy 156 § 1 KP....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,62688834,62688834,Urlop_macierzynski_Urlop_wychowawczy_.html


Temat: pracowac za mniej niż 1000 zeta ?
~38% > przychodu. > > W sytuacji, gdy rozważymy mniejsze wynagrodzenie miesięczne > sprawy przedstawiają się jeszcze gorzej. > Łączne miesięczne wynagrodzenie: 1275PLN. Składka ZUS: ~660PLN, > podatek około ~10PLN. Pracownikowi ... wyższego wynagrodzenia. > > można też chwytać się dorywczych zleceń, robić na pół szaro, > ćwierć czarno, oszukiwać państwo i urząd pracy. liczyć na pomoc > przyjaciół lekarzy ze jakby co ... byc ryczalt) bez potracenia kwoty wolnej a przy tak niskich przychodach dlugo podatku sie nie placi w ogole w jakim celu zgrzales mi kalkulator:) ?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,54,6707785,6707785,pracowac_za_mniej_niz_1000_zeta_.html


Temat: 2+2 = logarytm z pierwiastka całki różniczki
lisekrudy napisał(a): > Calki i rozniczki (jak rowniez rownania rozniczkowe pierwszego i drugiego > stopnia) - chyba nie. Ale logarytmy juz tak, bo ulatwiaja liczenie. Rowniez > znajomosc np. rachunku prawdopodobienstwa, ... ze szkoly wiedziec, jak sie tym posluzyc. To samo dotyczy dopływów Wisły i dat urodzin Piastów. > Bynajmniej. Przyklad z wyprowadzeniem wzoru na przeliczanie wynagrodzenia brutt > o > na netto ... mi potrzebne. Ja skorzystałem z kalkulatora w internecie - zgodnie z Twoim postulatem znalazłem sobie pomoc a la tablice trygonometryczne. Równanie z parametrem nie było mi do niczego potrzebne. > Obawiam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,1857342,1857342,2_2_logarytm_z_pierwiastka_calki_rozniczki.html


Temat: jak oceniacie DomBank?
stawki oprocentowania kredytów w Dom Banku sięgają poziomów jakie znamy z rynku pożyczek gotówkowych. Podobnie jest z prowizjami. Na stronie Dom Banku dostępny jest niezwykle przejrzysty i użyteczny kalkulator kredytowy. Po ... wynagrodzenie wpływa na konto w banku czy nie. Bank zapewnia, że akceptuje wszelkie źródła dochodów. Kredyt dla każdego Kredyt dostanie na przykład osoba, zatrudniona na podstawie umowy o dzieło zawartej na okres poniżej 12 miesięcy i figurująca na „czarnej liście” Związku Banków Polskich. Pożyczając 100 tys. zł na zakup mieszkania w cenie 110 tys. zł musi się liczyć z oprocentowaniem 15,27 proc....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,624,18394854,18394854,jak_oceniacie_DomBank_.html


Temat: Wurth-Polska. Jakie warunki pracy PH?
... piśmiennym Markiem T., który robi karierę za pomocą wazeliny. Wazeliny zresztą w firmie jest dużo. Szczególnie na lini RKS-dyrekcja. Wróćmy jednak do warunków pracy. Dają samochód, katalog, kalkulator bloczek zamówień, szkolenia(czasami...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,27158117,27158117,Wurth_Polska_Jakie_warunki_pracy_PH_.html


Temat: Hipermarkety
ten obrót na pracownika dochodzi do 900 tyś zł. Pytanie brzmi tak: co się dzieje z tymi pieniążkami ? Znikoma (chyba nie ulega kwestii) ich część to wynagrodzenia dla pracowników. Równie ... w miesiącu 4 lub więcej dni, gdy przekroczy 1300 zł, to może liczyć na jakąś symboliczną premię. Zarabia 750 zł i jest zatrudniona na cały etat, grafik na cały, miesiąc z góry... itd. Fajnie, no nie ? Takie całkiem zwyczajne nasze lokalne realia. A teraz skorzystajmy z kalkulatora. I co z tego wynika ? Ano jeżeli weźmiemy od uwagę nawet średni obrót...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,60,3024080,3024080,Hipermarkety.html